Clip Art
Welcome to our blog.Please come and visit us again.

Our Friendzrope bond for...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers falling object

Wednesday, November 17, 2010

KaREnah MeMBer N CaRA AtaSI (part 2)

So,kalau nak berkawan dengan orang @ manusia bersedialah untuk menerima dan melayan kerenah mereka.

1)Sepanjang aku berkawan ngan manusia2 nih,aku berdepan ngan pelbagai ragam kawan2 aku,but aku sabar jew,kadang2 hati aku pun ader memberontak kerana terlalu sakit hati dan terlalu terasa hati dengan mereka,but aku tahu mereka pun pasti ader terasa hati jugak dengan aku.

So,maybe ini adalah hari aku untuk terima balasan atas pelakuan aku terhadap mereka dulu.Cuz....aku pun manusia,aku pun tak mampu lari drpd melukan hati kawan2 aku.Apa yg patut aku lakukan adalah muhasabah diri aku.Dalam keadaan camni aku hanya meletakkan gud value yg ader pada dowrg agar aq tak terlalu memikirkan keburukan dowrg and aku perlu perbaiki kesalahan aku. ~~ (but,aku alwayz ulang perbuatan tu,aku akan cuba untuk berubah,thx 4 my fren yg menegur and tahniah atas keberanian ko,im proud of u!)

2)Kadang2 kawan ader menghina kita maybe tanpa mereka sedar,and aku anggap maybe dowrg still belom matang lagi pemikiran nyer,so tak pew la...aku maafkan.Aku doa kan kowrg cepat2 la matang yer...tak sanggup dah aku ni..!..huh~~

3)Kadang2 kawan ader yang terlampau tinggi ego nya so,aku anggap diowrg ni maybe dah tak der tempat lain nak tunjukkan kehebatan dowrg so,aku terima and dengar jer la pelakuan dowrg.Maybe hanya depan aku je diowrg bleh bwat camtu (berlagak and cakap besar)....aku meletakkan rase simpati je kat dowrg...and give them big smile and said ~~WWOooO00ooOowwWW....Amazing!!! (cam plastik)

ishk3 kesian99....-_-...kesian kawan aku!...sesungguhnya jangan ko berbangga cuz semua tu adalah milik Allah,anytime Allah boleh tarik balik.Semua nya hanya pinjaman dunia.Ucaplah syukur Alhamdulillah.


No comments:

Lembaran Cerita Blog