Clip Art
Welcome to our blog.Please come and visit us again.

Our Friendzrope bond for...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers falling object

Saturday, April 9, 2011

Gather gather..

Apa khabar memberku disana?

Eh, disini rupanya, rupanya dorang dah ada depan mata, yang jauh dimata kembali berdiri dihadapan aku.Haha.

Comel2 la korang ni, makin gebu, bulat, molek, geter, kurus…hahaha…^^..ikhlas ni,k.

Hari ni ramai yang balik semula ke SMKTLS, cuz ada majlis anugerah cemerlang kat sekolah aku and member2 lama aku pun datang lah, bleh jumpe..and citer2.

Femes lah dorang hari ni, yelaaa semua pakat kerumun kat dia, nak dengar perkembangan dorang kat sana, ada yang citer pasal hostel la, and sedih2, aku pun terpikir camne lah aku kalau kena camtu. Dulu mmg aku x berapa kesah sangat, tpi makin lama, makin berpikir….btw kami yang dah lama kat sini xdok orang nak layan pun. Cedih, betul x aina, and wani, and t-ah? Cedih eh! T_T Kih3..

Haha. Hm, tadi aku de jupe En. Amir ex-student sekolah aku. Ishk, smart giler, pakai kot, songkok, all black and berkabung bagai, haha. Aku tanya kenapa pakai kot ni? Dia cakap, memang uniform sekolah camtu. Aku pun kata r, “ooo, smart.” Kui3….hahaha…dia pun apa lagi, mewek senyum. Hua3…(aku memang tak tahu malu, puji orang, saje je sebnrnya nak buat orang perasan, ishk3, haha, x lah,kiddin’) Adoi! bese la kang, alah! aku dulu pun dapat gak tawaran same sekolah ngan dia, aku je x nak pi. Nak manja ngan mak. Keh2.

Tapi, ishk3…

Ade jugak yang tak hadir sama, nak buat macam mana, mak n ayah dia dah pindah kuantan, dia plak sekolah lain, so, tak bleh nak hadir, wakil pun x de. Tak pelah sahabatku, hadiah mu ku simpan sebagai kenangan kita. (rm50 tuuu!,hehe)…

Syok la jugak hari sebenarnya kan3?

 

p/s: aq citer pasal sape ni?

No comments:

Lembaran Cerita Blog